Witajcie!

Życzę wszystkim długiego i przyjemnego ucztowania przy rodzinnym stole!

26 maja 2010

Makaron z masłem i parmezanem

To chyba najszybszy makaron jaki można zrobić!! Mój mąż go uwielbia.. chyba przypomina mu dzieciństwo! Nie wiem czy parmezan można tu zastąpić innym serem, bo tu tkwi cały urok tego dania! Nie musi to być parmigiano regiano, może być grana padano, albo ostatecznie jakiś podrób polski.. ale raczej na pewno nie gołda!
Składniki na 4 porcje:
  • 500 g dowolnego makaronu
  • 80 g masła
  • parmezan do posypania
Makaron należy zagotować w osolonej wodzie. Odcedzić. Na dno półmiska włożyć masło. Wsypać makaron i wymieszać. Nałożyć na talerze i posypać parmezanem! Podawać gorące.



2 komentarze:

  1. Tak, próbowałam tego dania, na szybko po pracy jest świetne i rzeczywiscie - tylko starty parmezan nadaje daniu wyjatkowy smak.Mój kawałek parmezanu coraz mniejszy...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dodaje jeszcze podsmażoną na maśle cebulkę... pyszne :)

    OdpowiedzUsuń